Contact

Met vragen over (de)blokkeren van SMS en/of mobiele internetdiensten, kunt u contact opnemen met uw mobiele aanbieder.

Hi

  • 1200 of 06 1200 1200 (kosten voor het gebruik van uw (mobiele) telefoon)
  • Vanuit het buitenland: +316 1200 1200
  • Facebook: facebook.com/hi
  • Twitter: @Hi Webcare

KPN

  • 1200 (gratis) of 06 1200 1200 (kosten voor het gebruik van uw (mobiele) telefoon)
  • Vanuit het buitenland: +316 1200 1200
  • Twitter: @KPNWebcare

Lebara

  • 1200 of 0900 4321 321 (35 cent per gesprek)
  • Vanuit het buitenland: +316 1900 1200

MTV Mobile

  • 1200 of 06 1200 1200 (kosten voor het gebruik van uw (mobiele) telefoon)
  • Vanuit het buitenland: +316 1200 1200
  • Twitter: @MTV MobileNL

Tele2

Telfort

  • 0900 9596 (€ 0,10 per minuut + kosten voor het gebruik van uw (mobiele) telefoon)
  • Vanuit het buitenland: +3120 697 6337

T-Mobile

  • 06 2400 1200 (als u een abonnement heeft, betaalt u het standaard beltarief; heeft u een pre-paid kaart dan betaalt u €0,25 per minuut met een maximum van €12,50)

Ziggo

  • 1200 (Ziggo klanten):  0900-1884 (gebruikelijke belkosten)
  • Vanuit het buitenland:  +31881212817 (tarief voor bellen vanuit het buitenland)
  • Ziggo Zakelijke klanten: 0800-0620 (gratis)

Vodafone

  • Met uw mobiele telefoon belt u gratis 1200 (zaken zelf regelen). 
  • Abonnees bellen gratis met een medewerker naar: 1201 ( Bereikbaar op  Ma - Vrij 08:00 - 20:00 en Za 08:00 - 18:00) 
  • Via een vaste lijn: 0900 0940 (€ 0,45 per gesprek)
  • Vanuit het buitenland: +31 654 500 100 (tarief voor bellen vanuit het buitenland)
  • Facebook: VodafoneNL
  • Twitter: @VodafoneNL